Klachtenprocedure
Ouders of medewerkers kunnen een klacht indienen volgens de richtlijnen van ons klachtenreglement. Als ouder kun je advies vragen aan de oudercommissie over onze klachtenprocedure. We vragen je om je klacht altijd eerst op het laagste betrokken operationele niveau in te dienen (meestal zal dat de groep zelf zijn).
Elke week bespreken we eventuele klachten. We bepalen wie verantwoordelijk is voor de afhandeling en of we een incidentele of meer structurele aanpassing moeten doen om het probleem op te lossen. We laten je daarna weten op welke termijn je informatie over de afhandeling kunt verwachten. Ook als het probleem is opgelost, ontvang je daarover bericht.
Als je niet tevreden bent met de geboden oplossing, of wanneer je een klacht van organisatorische aard hebt, kun je contact opnemen met onze klachtencoördinator Maria Heesen: klachten@kleinlab.nl.
Kleinlab is aangesloten bij de geschillencommissie. Dit is een landelijk werkende, onafhankelijke organisatie, die vragen en klachten aanhoort, advies geeft en duidelijk maakt welke stappen genomen kunnen worden. Klik hier voor meer informatie.